Subject: Kiire küsimus Ekspressist (ei nõua analüüsi)
From: "Anna Teele Orav" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:22:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Politseist öeldi mulle, et küsiksin teilt: kas THC sisaldus Eestis
ringlevas kanepis on viimastel aastatel tõusnud? Praegu võrreldes viis
aastat tagasi ja võrreldes 10 ja enam aastat tagasi? Igatahes on kanepiga
seotud häireid diagnoositud rohkem alates 2020.a.

Kas saaksite vastata hiljemalt neljapäeval?

Head

Anna Teele Orav
Eesti Ekspressi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Mob: 58 043 825 | E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Eesti <http://epl.delfi.ee/>  Päevaleht |
LP <http://epl.delfi.ee/lp/>  | Eesti <http://ekspress.delfi.ee/>
Ekspress | Maaleht <http://maaleht.delfi.ee/>  | Maakodu
<http://maakodu.delfi.ee/>